SR/DEMK/NSG/FFLOP/LaCN vs RL/RB/GLD/NWO

- 8/17/19

Moderator: Moderator

Locked
Aggie
Player
Posts: 55
Joined: 1 year ago
Has thanked: 8 times
Been thanked: 7 times

Era Winner

Re: SR/DEMK/NSG/FFLOP vs RL/RB/GLD/NWO

Post by Aggie » 1 year ago

bravo wrote:
1 year ago
Aggie wrote:
1 year ago
That's a good post @bp
No war is boring, but a 6 week war is just as boring...
lol
18 months of wars were pretty common as we all know and it was sometimes exciting too going through the list at breakfast and after work for months on end, that was proper chaos.
6 weeks is safe for big chain rankers indeed but where is the fun, I only got 3 weeks, 1 day, 19 hours, 43 minutes and 38 seconds with Turns: 5,999 of SR and fanboys approval?

Sissy's
Yeah, you are the baddest badboy in town m8. With your trashtalk and major warstats!
*slowclaps*

Fact is you're a noob who felt left out, trying to have a bit of fun with 0 stats.
Go ahead, empty your turns with non damaging raids while being maxed every day. Bet you have the best time of your life :lol:

User avatar
bravo
Player
Posts: 87
Joined: 1 year ago
Has thanked: 31 times
Been thanked: 7 times

Re: SR/DEMK/NSG/FFLOP vs RL/RB/GLD/NWO

Post by bravo » 1 year ago

Aggie wrote:
1 year ago

Yeah, you are the baddest badboy in town m8. With your trashtalk and major warstats!
*slowclaps*

Fact is you're a noob who felt left out, trying to have a bit of fun with 0 stats.
Go ahead, empty your turns with non damaging raids while being maxed every day. Bet you have the best time of your life :lol:
Well yeah a great time online for sure better times in life obviously with a low maintenance account, almost 24 hours in and not even maxxed by you slackers lol.
Catch ya laters! <3

Aggie
Player
Posts: 55
Joined: 1 year ago
Has thanked: 8 times
Been thanked: 7 times

Era Winner

Re: SR/DEMK/NSG/FFLOP/LaCN vs RL/RB/GLD/NWO

Post by Aggie » 1 year ago

You were maxed 6h ago... stop the propaganda :D

User avatar
bravo
Player
Posts: 87
Joined: 1 year ago
Has thanked: 31 times
Been thanked: 7 times

Re: SR/DEMK/NSG/FFLOP/LaCN vs RL/RB/GLD/NWO

Post by bravo » 1 year ago

Aggie wrote:
1 year ago
You were maxed 6h ago... stop the propaganda :D
Then KoC lies to me Lost From Sabbing Today 2,842,000,000 / 3,419,210,200
or you're a liar.

Aggie
Player
Posts: 55
Joined: 1 year ago
Has thanked: 8 times
Been thanked: 7 times

Era Winner

Re: SR/DEMK/NSG/FFLOP/LaCN vs RL/RB/GLD/NWO

Post by Aggie » 1 year ago

KOC lies... I have multiple people trying to sab you and KOC says you're maxed.

User avatar
bravo
Player
Posts: 87
Joined: 1 year ago
Has thanked: 31 times
Been thanked: 7 times

Re: SR/DEMK/NSG/FFLOP/LaCN vs RL/RB/GLD/NWO

Post by bravo » 1 year ago

That's Noob protection for you, I trust KoC better than the likes of you lot.

Aggie
Player
Posts: 55
Joined: 1 year ago
Has thanked: 8 times
Been thanked: 7 times

Era Winner

Re: SR/DEMK/NSG/FFLOP/LaCN vs RL/RB/GLD/NWO

Post by Aggie » 1 year ago

Hahaha! Fact is you're maxed...

User avatar
bon
Game Owner
Posts: 196
Joined: 1 year ago
Been thanked: 42 times

Re: SR/DEMK/NSG/FFLOP/LaCN vs RL/RB/GLD/NWO

Post by bon » 1 year ago

Your opponent has already suffered heavy losses today, and his sentry force is on full alert. Your sabotage will not succeed until they let their guard down.

Attack Mission
Target: kaoz

kaoz bro j00 are maxxed, not even 1 bpm a go.
Image

User avatar
MadGeorge
Discord Moderator
Posts: 138
Joined: 1 year ago
Has thanked: 22 times
Been thanked: 27 times

Era Winner

Re: SR/DEMK/NSG/FFLOP/LaCN vs RL/RB/GLD/NWO

Post by MadGeorge » 1 year ago

War Statistics - RLRB

Personal Sabotage Missions
24 Hours: 96,320,000 gold (6 missions)
Total: 9,492,070,000 gold (857 missions)
Destroyed Weapons: 20,576 weapons / tools

Alliance Sabotage Missions
24 Hours: 92,494,340,000 gold (3,340 missions)
Total: 4,016,111,209,000 gold (139,003 missions)
Destroyed Weapons: 6,077,569 weapons / tools
MadGeorge-SR
Sweet Revenge Leader

The pessimist complains about the wind; the optimist expects it to change; the realist adjusts the sails
—William Arthur Ward

User avatar
bravo
Player
Posts: 87
Joined: 1 year ago
Has thanked: 31 times
Been thanked: 7 times

Re: SR/DEMK/NSG/FFLOP/LaCN vs RL/RB/GLD/NWO

Post by bravo » 1 year ago

Aggie wrote:
1 year ago
Hahaha! Fact is you're maxed...
hahaha please no stop the destruction - Blackpowder Missile (16 aat)
Not to worry Aggie I can easily sustain such damage, a bit like my shitty non-damaging raids, isn't it?

Anyway,

Raids 327
Enemy Losses 15,421 :lol:
Your Loses 843

MadGeorge wrote:
1 year ago
War Statistics - RLRB

Personal Sabotage Missions
24 Hours: 96,320,000 gold (6 missions)
A bit of a piss poor performance 6 missions isn't it?

Locked